Creación y proyecto
El método de diseño y otras artes
Albert Esteve de Quesada (Autor/autora) , Román de la Calle (Director de la col·lecció)
Professor de dibuix de l'Escola d'Arts i Oficis de València des del 1982. Ha centrat la seua labor docent en l'ensenyança del dibuix, la metodologia dels projectes, la pedagogia de les ensenyances artístiques i l'àrea de projectes. Compta amb algunes publicacions al voltant de la problemàtica del disseny, el dibuix i la didàctica als museus. Ha impartit cursos de formació del professorat, relacionats amb aquestes temàtiques. Ha coordinat la realització dels vuit primers tallers didàctics de l'IVAM i l'exposició: Los talleres didácticos del IVAM, una visión retrospectiva. Ha dirigit, tanmateix, el taller: Los retablos medievales, al Museu de Belles Arts de València; i el taller: El rostre humà: espill de cultures i espai de creació, al Museu de Prehistòria i de les Cultures de València, relacionats amb el muntatge de stands i escenografies, entre els quals destaquen la coordinació de l'escenografia de l'Òpera: Der Kaiser von Atlantis de Viktor Ullmann, estrenada al Teatre Talia de València i en el Festival Internacional de Música Contemporània d'Alacant.
- Autor/autora
- Albert Esteve de Quesada
- Director de la col·lecció
- Román de la Calle
- Col·lecció
- Formas Plásticas
- Matèria
- Arts i Disseny
- Idioma
- Castellà
- Editorial
- Institució Alfons el Magnànim-Centre Valencià d'Estudis i d'Investigació
- EAN
- 9788478223633
- ISBN
- 978-84-7822-363-3
- Pàgines
- 155
- Ample
- 22 cm
- Alt
- 28 cm
- Edició
- 1
- Data de publicació
- 04-10-2001
- Número de la col·lecció
- 13
Llibres relacionats
La construcción del sujeto robado
Desde la Noche y la Niebla
Ruta gráfica
El escultor Julián Martínez Sotos y la retórica monumental del PRI en el México del s. XX
Arquitectura y urbanismo valenciano en el franquismo (1939-1975)
Escenarios para la exposicion temporal
Los caminos de modernizacion de los artistas de Alicante desde 1950
Azulejerías del Hospital de Pobres Sacerdotes de Valencia
Ribera i Jo
Harry Potter y la cultura de la vigilancia